typ reklamywymiar / opis
1 strona reklamy 204 mm x 290 mm
(+ 4 mm spad) 
1 strona artykułu sponsorowanego 4700 znaków ze spacjami
1/2 strony reklamy (pion/poziom) pion: 85 mm x 255 mm
poziom: 175 mm x 125 mm
1/3 strony reklamy (pion/poziom) pion: 55 mm x 255 mm
poziom: 175 mm x 83 mm
1/4 strony reklamy (pion/poziom) pion: 85 mm x 125 mm
poziom: 175 mm x 60 mm
II okładka
III okładka
IV okładka
204 mm x 290 mm
(+4 mm spad)
Insert do całego nakładu

1/2 skrzydła do I okładki

awers - 110/218, rewers - 110/290
(+ 4mm spad)
skrzydło do I okładki 392 mm x 290 mm
(+ 4 mm spad)
1 strona na papierze o podwyższonej gramaturze + wypustka z logo firmy 200 mm x 290 mm
(+ 4 mm spad)

Warunki techniczne dla reklam

Uwaga!
Minimalna odległość tekstów i znaków graficznych od linii cięcia (margines) powinna wynosić 10 mm (dotyczy reklam całostronicowych).

Przykład:
Dla czasopisma o wymiarach 204 x 290 mm + 4mm spadu reklama powinna mieć wymiar 212 x 298 mm. Obszar, w którym powinny być zawarte teksty oraz znaki graficzne, wynosi 184 x 270 mm.

Formaty plików
Studio graficzne pracuje z komputerami klasy PC. Gotowe reklamy przyjmowane są w postaci cyfrowej, wykonane za pomocą programów InDesign, Illustrator, Photoshop, CorelDraw lub innych, a następnie zapisane w drukarskim formacie pdf (do wersji 1.4 włącznie).

Uwagi

  • Elementy bitmapowe (np. zdjęcia) muszą mieć minimalną rozdzielczość 300 dpi przy rzeczywistym rozmiarze i być w trybie CMYK.
  • Wszystkie kolory użyte w pracy powinny być definiowane w standardzie CMYK (nie RGB, Lab, Pantone lub innych). Uwaga! Elamed Media Group nie ponosi odpowiedzialności za zgodność kolorów logo niepodanych w standardzie CMYK.
  • W plikach .pdf powinny znajdować się tylko i wyłącznie obiekty w trybie CMYK.
  • Konieczne jest przesłanie na adres wydawnictwa wydruku próbnego – proofa. Tylko poprawnie wykonany proof umożliwia poprawny kolorystycznie druk. Istnieje możliwość wykonania proofa w studiu graficznym Elamed Media Group – w takim przypadku do faktury doliczona zostanie kwota w wysokości 100 zł. Reklamodawca może zrezygnować z druku materiałów z próbą kolorystyczną (proof), jednakże wiąże się to z możliwością drobnych przekłamań kolorów, za które Elamed Media Group nie bierze odpowiedzialności.
  • Wszystkie teksty w pracy powinny być zamienione na krzywe bądź w pliku powinny być osadzone użyte czcionki. W przeciwnym razie studio graficzne Elamed Media Group nie jest w stanie zagwarantować zgodności użytych krojów z wydrukowanymi.

Materiały do przygotowania reklamy przez studio graficzne Elamed Media Group

  • Tekst – pliki Worda (z rozszerzeniem .doc).
  • Zdjęcia – o rozdzielczości min. 300 dpi, ostre. Format pliku: jpg, tif
  • Logo – w formacie tif, eps, jpg, pdf, cdr, ai (tryb CMYK), o rozdzielczości min. 300 dpi przy rzeczywistych rozmiarach.

Studio Graficzne opracowuje projekt reklamy, który jest zatwierdzany przez reklamodawcę. Projekt może być przesłany do akceptacji pocztą elektroniczną (pdf).

Projekt reklamy przygotowany przez studio graficzne jest własnością Elamed Media Group nie może być powielany bez jego zgody. Możliwe jest wykupienie praw autorskich do projektu w celu wykorzystania go w innych publikacjach.

W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), chcemy poinformować Cię o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z informacją na temat Administratora danych osobowych, celu i zakresu przetwarzania danych oraz poznał swoje uprawnienia. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą nową Polityką Prywatności.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem iodo@elamed.pl

Zamknij